InformacióModalitat: online Durada: 15 hores Preu: Subvencionat Data inici: pendent de programació - 2025 Plataforma online accés 24 h |
PENDENT DE PROGRAMACIÓ |
Objectius del curs Instagram per al teu negoci (online)
Definir estratègies i tàctiques de màrqueting de marca/empresa a Instagram per aconseguir els teus objectius
Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
– Títol de Graduat en ESO o equivalent, CP nivell 1, CP nivell 2, FP bàsic, FP Grau mitjà, prova accés a CFGM, prova accés universitat
Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits |
Adreçat a
Curs Instagram per al teu negoci (online) dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.
El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.
Curs totalment subvencionat.
Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.
Metodologia
Plataforma elearning amb continguts interactius i multimèdia disponibles en castellà, amb el material necessari i múltiples activitats i exercicis.
Curs online tutoritzat per un formador que fa el seguiment de l'alumne i al qual se li poden consultar els dubtes que van sorgint.
Titulació
Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Professorat
Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.
Programa del curs Instagram per al teu negoci (online)
Mòdul 1. Introducció a Instagram (3 hores)
• Descripció de les funcionalitats d'Instagram
◦ Què busquen els usuaris
◦ Què busquen les empreses
◦ Algoritme d'Instagram
Mòdul 2. Continguts (7 hores)
• Definició del Content Màrqueting
◦ Finalitat del contingut
◦ Formats, imatge, vídeo
◦ Edició no professional
◦ Filtres
◦ Hashtags
◦ Stories
◦ IGTV (Instagram TV) i Reels
◦ Instagram Live
◦ Botiga a Instagram
◦ APPs
◦ Creator Studio
◦ Calendari de continguts
Mòdul 3. Instagram com a eina de màrqueting (5 hores)
• Aplicació del màrqueting a Instagram
◦ MDs (missatges directes), networking i xarxa
◦ Comunitat i gestió
◦ Influencers, col·laboradors
◦ Sortejos, premis i bases legals
◦ Paid Media a Instagram
◦ Seguiment de resultats i correcció
◦ Novetats Instagram