
InformacióModalitat: online Durada: 30 hores Preu: Subvencionat Data inici: propera convocatòria Plataforma online accés 24 h |
PROPERA CONVOCATÒRIA |
T’interessa aquest curs?
Subscriu’te al nostre newsletter i segueix-nos a les xarxes socials per saber quan el fem 😄
Objectiu del curs Anglès: Informació i atenció turística en llengua estrangera (online)
Aplicar les expressions i el vocabulari suficient per interaccionar correctament amb visitants de parla anglesa
Mòdul 1. Atenció al client de parla anglesa
• Identificació d'un ampli però senzill repertori de vocabulari, estructures i fórmules apreses.
◦ Gramàtica: present simple i present continous, pronoms.
◦ Vocabulari i fonètica.
◦ Construcció d'oracions.
• Realització de les transaccions que es requereixen per donar informació de la destinació.
◦ Gramàtica: adjectius, adverbis.
◦ Vocabulari i fonètica.
◦ Construcció d'oracions.
Mòdul 2. Resolució de queixes i reclamacions
• Comunicació adequada en un registre neutre, encara que amb prou flexibilitat per adaptar-se a diferents situacions.
◦ Gramàtica: past simple, past continuous i preposicions.
◦ Vocabulari.
◦ Construcció d'oracions.
• Expressió correcta del que es vol dir sobretot en situacions imprevistes i de certa tensió.
◦ Gramàtica: future simple, future continous i conjuncions.
◦ Vocabulari.
◦ Construcció d'oracions.
Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
– Realitzar una prova de nivell
Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits |
Adreçat a
Curs Anglès: Informació i atenció turística en llengua estrangera (online) dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.
El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.
Curs totalment subvencionat
Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.
Metodologia
Plataforma elearning amb continguts interactius i multimèdia disponibles en castellà, amb el material necessari i múltiples activitats i exercicis.
Curs online tutoritzat per un formador que fa el seguiment de l'alumne i al qual se li poden consultar els dubtes que van sorgint.
Titulació
Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Professorat
Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.
Programa del curs Anglès: Informació i atenció turística en llengua estrangera (online)
Unit 1 - Meeting clients
- How are you?
- Subject pronouns
- Nice to meet you
Unit 2 - Talking about the present
- Present simple: affirmative
- Present simple: negative and questions
- Present continuous: affirmative
- Present continuous: negative and questions
- Present simple vs present continuous
Unit 3 - Travel information
- Bjuildings and places
- Places to visit
- Going on holiday
- Flight details
Unit 4 - Talking about the past
- Past simple: affirmative
- Past simple: negative and questions
- Past continuous: affirmative
- Past continuous: negative and questions
- Past simple vs past continuous
Unit 5 - Travel experiencies
- Talking about travelling
- Talking about travel experiences
- Tourist attractions
- Solving an overbooking problem
Unit 6 - Talking about the future
- Future simple
- Future continuous
- Present simple & continuous for the future
Courtesy, making requests, interrupting, confirming
Treatment of claims or complaints from customers or consumers: the complaint - typical situation
Solving an overbooking problem

