Anglès: informació i atenció turística en llengua estrangera (online)

Persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es. Persones en situació d’atur
30 hores
100% subvencionat

imatge d'antenció turistica pel curs d'informació i atenció turistica en anglès

Informació


Modalitat: online

Durada: 30 hores

Preu: Subvencionat


Data inici: propera convocatòria


Plataforma online accés 24 h

PROPERA CONVOCATÒRIA

Objectiu del curs Anglès: Informació i atenció turística en llengua estrangera (online)

Aplicar les expressions i el vocabulari suficient per interaccionar correctament amb visitants de parla anglesa

Mòdul 1. Atenció al client de parla anglesa
• Identificació d'un ampli però senzill repertori de vocabulari, estructures i fórmules apreses.
     ◦ Gramàtica: present simple i present continous, pronoms.
     ◦ Vocabulari i fonètica.
     ◦ Construcció d'oracions.
• Realització de les transaccions que es requereixen per donar informació de la destinació.
     ◦ Gramàtica: adjectius, adverbis.
     ◦ Vocabulari i fonètica.
     ◦ Construcció d'oracions.

Mòdul 2. Resolució de queixes i reclamacions
• Comunicació adequada en un registre neutre, encara que amb prou flexibilitat per adaptar-se a diferents situacions.
     ◦ Gramàtica: past simple, past continuous i preposicions.
     ◦ Vocabulari.
     ◦ Construcció d'oracions.
• Expressió correcta del que es vol dir sobretot en situacions imprevistes i de certa tensió.
     ◦ Gramàtica: future simple, future continous i conjuncions.
     ◦ Vocabulari.
     ◦ Construcció d'oracions.

Documentació necessària per realitzar la inscripció:

– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)


– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)


– Annex, emplenat i signat 

 

– Realitzar una prova de nivell

 

Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits 

Adreçat a

Curs Anglès: Informació i atenció turística en llengua estrangera (online) dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.

El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.

Curs totalment subvencionat

Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.

Metodologia

Plataforma elearning amb continguts interactius i multimèdia disponibles en castellà, amb el material necessari i múltiples activitats i exercicis.

Curs online tutoritzat per un formador que fa el seguiment de l'alumne i al qual se li poden consultar els dubtes que van sorgint.

Titulació

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professorat

Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

Programa del curs Anglès: Informació i atenció turística en llengua estrangera (online) 

Unit 1 - Meeting clients
- How are you?
- Subject pronouns
- Nice to meet you

Unit 2 - Talking about the present
- Present simple: affirmative
- Present simple: negative and questions
- Present continuous: affirmative
- Present continuous: negative and questions
- Present simple vs present continuous

Unit 3 - Travel information
- Bjuildings and places
- Places to visit
- Going on holiday
- Flight details

Unit 4 - Talking about the past
- Past simple: affirmative
- Past simple: negative and questions
- Past continuous: affirmative
- Past continuous: negative and questions
- Past simple vs past continuous

Unit 5 - Travel experiencies
- Talking about travelling
- Talking about travel experiences
- Tourist attractions
- Solving an overbooking problem

Unit 6 - Talking about the future
- Future simple
- Future continuous
- Present simple & continuous for the future

Courtesy, making requests, interrupting, confirming
Treatment of claims or complaints from customers or consumers: the complaint - typical situation
Solving an overbooking problem

 

 

Preinscripció