Redes sociales y empresa online

40 horas
Precio: 170 €

Información

Modalidad: Online

Duración: 35 horas

Precio: 149 €


Para poder comenzar el curso es necesario realizar una transferencia bancaria a la cuenta ES46 2100 1373 39 0200009924 a nombre de Escola de Gestió Empresarial con el importe correspondiente y enviar comprobante a escola@ege.edu.es

¿Quieres preinscribirte a este curso?
Utiliza el formulario de la parte inferior

Objetivo

Curso de edición y retoque de imágenes digitales utilizando la aplicación Adobe Photoshop CC. El curso se divide en dos partes: primero se presenta el espacio de trabajo del programa y las técnicas básicas de edición de imágenes, estudiando aspectos como el dibujo con distintas herramientas, trabajo con capas, corrección del color, retoque de imágenes, impresión, etc. En la segunda parte se muestran herramientas y procesos de elaboración y trabajo más sofisticados y complejos: trabajo avanzado con capas, modelos y modos de color, canales, máscaras, filtros, ajustes, gestión del color, etc. También se estudian las posibilidades de Photoshop en cuanto a la preparación de imágenes dirigidas a la Web.

Metodología

Plataforma elearning con contenidos interactivos y multimedia, con el material necesario y múltiples actividades y ejercicios

Este curso no dispone de tutor y no es bonificable por la Fundación Estatal para la formación en el empleo

Titulación

Los alumnos que completen la totalidad del curso con aprovechamiento recibirán un certificado acreditativo

Programa

1. Introducció als conceptes de xarxa social, comunitat, cultura, identitat i reputació
Historia d’Internet
La publicitat a Internet: de la publicitat off-line a la publicitat on-line
Avantatges de la publicitat online. Actors principals del mercat publicitari on-line
Els internautes a Espanya

2. Evolució dels mitjans socials
Què és la Web 2.0?
De la Web 1.0 a la Web 2.0
Característiques de la Web 1.0
La Web 2.0
El terme Web 2.0 segons Tim O Really. El manifest Cluetrain
L’impacte en els models de comunicació
L’era de la conversa digital. Introducció
Què és la comunicació?
Comunitats virtuals
Definició, característiques i fonaments
Introducció
Objectius
Tipus de comunitats virtuals
Quins beneficis aporta una comunitat virtual?
Les xarxes socials com a nou mitjà.
Definició i característiques.
Diferències entre comunitat virtual i xarxa social
Què és una xarxa social?
La teoria dels Sis graus de separació
Definició
Perfilis professionals de la Web 2.0
Principals mitjans 2.0, horitzontals i verticals

3.Classificació de les xarxes socials
Introducció
Tipus de xarxes socials
Xarxes socials més utilitzades Facebook
Perfil personal, perfil d’empresa i grups
Campanyes d’anuncis patrocinats Twitter Google Plus YouTube LinkedIn
Altres plataformes socials: Instagram, pinterest, Whatsapp, Instagram, Pinterest, WhatsApp
Botons socials i agregadores de notícies
Les xarxes socials com a mitjà publicitari
Com aconseguir seguidors? Casos d’Èxit
Ús de les xarxes socials aplicades a empreses
Casos d’èxit i ensopegades en la gestió de la Reputació Online

4. Xarxes Socials i telefonia mòbil
Navegar en telèfons intel·ligents
Introducció
Els telèfons intel·ligents
Els problemes de la navegació amb mòbils
Pautes per a la navegació amb mòbils
La consolidació de les APPs vs webs per a mòbil
Navegadors mòbils
Estadístiques al voltant dels telèfons intel·ligents i tablets
Dades actualitzades a primer trimestre de 2014
Tauletes
Dades a Espanya
A on es dirigeix el mercat
El mercat en l’actualitat
Què ens ofereix el futur?
Xarxes socials en telèfons intel·ligents
L’ús de xarxes socials en smartphones a Espanya

5. Introducció al màrqueting en xarxes socials: com pot ajudar el SMM a l’empresa
Conceptes bàsics sobre el màrqueting digital
El màrqueting tradicional
Principis del nou màrqueting
El nou valor de marca i el seu posicionament
Definició. Aspectes vinculats
L’enfocament fonamental
Principis del màrqueting relacional
Introducció Customer Relationship Management ?
CRM Influències sobre el màrqueting relacional i les solucions CRM
Màrqueting viral: comunicació, participació, viralidad
Claus del seu èxit
L’estratègia: el màrqueting social dins del màrqueting mix
Definició Consultoria en xarxa

6. Publicitat a Social Media
Què és l’analítica web
Introducció
La irrupció del Social Media
Mètriques fonamentals i altres paràmetres
Mesurament de resultats qualitatius
Del ROI al ROR
Glossari de termes
Introducció a Google Analytics
Passos a seguir
L’analítica en xarxes socials
Mètriques per monitorizar l’activitat
Les estadístiques de Facebook
Les estadístiques de Twitter

7. Exemples de campanyes a Social Media
Exemple de campanya de moda
Exemple de campanya material d’oficina
LinkedIn Màrqueting social
Exemple de campanya de begudes
Vídeos virals Twitter
Exemple de campanya productes alimentaris
Campanyes online
Altres estratègies
Exemple de campanya roba esportiva Campanya Adidas
Xarxes socials
Exemple de campanya de conscienciació social
Els més recents èxits en Màrqueting Social Media

8. Tendències: el futur dels mitjans socials
Què és? Els serveis d’hospedatge
Manera de treball i funcionament
Tecnologies de virtualització
Escalabilitat; Tipus de virtualització
Nivells de programació.Tipus de Cloud
Núvol públic. Núvol privat. Núvol híbrid
Història
Avantatges i inconvenients
Noves oportunitats

Preinscripción

En cumplimiento del que establece la Ley de Protección de Datos RGPD, le informamos que sus datos formarán parte de un archivo automatizado de titularidad de "EGE" ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Asimismo le informamos que usted puede ejercer los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición en Carretera Santa Coloma n.º 115, 17005 Girona o bien mediante el correo electrónico escola@ege.edu.es.