Màrqueting a cercadors: SEO, SEM i analítica web

Persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es. Persones en situació d’atur.
45 hores
100% subvencionat

curs de posicionament SEO/SEM. apren a posicionar el teu web

Informació


Modalitat: Presencial

Durada: 45 hores

Preu: Subvencionat


Data inici: pendent de programació


PENDENT DE PROGRAMACIÓ

Vols inscriure’t en aquest curs?

Clica aquí i emplena el formulari

Objectius del curs Màrqueting a cercadors: SEO, SEM i analítica web a Girona

Portar a terme una analítica web adequada mitjançant la utilització de les eines de màrqueting a cercadors: SEO i SEM

Documentació necessària per realitzar la inscripció:

– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)

– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)

– Annex, emplenat i signat 

– Títol de Batxillerat o equivalent, CP nivell 3, FP Grau superior, prova accés a CFGS, prova accés universitat, títol de Grau o equivalent, títol de Postgrau, Màster o equivalent

Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits 

Adreçat a

Curs Màrqueting a cercadors: SEO, SEM i analítica web a Girona dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.

El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.

Curs totalment subvencionat

Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.

Titulació

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professorat

Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

Programa del curs Màrqueting a cercadors: SEO, SEM i analítica web

Mòdul 1. Màrqueting a cercadors: SEO, SEM i analítica web - 45 hores

• Coneixement del funcionament dels cercadors.
     • Màrqueting als cercadors
     • Definició de SEO o posicionament natura
     • Definició de PPC.
     • Eines de cerca
     • Cercadors
     • Directoris.
     • Com funciona un cercador
     • Articles d'opinió
     • Importància del SEO: infografies
     • Qui diu que el SEO està mort?

• Identificació dels Principis SEO.
     • Què fer per què ens indexin els cercadors
     • Alta a directoris
     • Alta a cercadors
     • Donar a conèixer la nostra pàgina
     • Publicar el SITEMAP.
     • Què fer per què no ens indexin
     • Optimització de les pàgines
     • Capçalera
     • Àrea de metainformació
     • L'etiqueta Description
     • L'etiqueta Keywords
     • Informació dins del cos de la pàgina ( )
     • Cóm escriure bons textos per cercadors i usuaris
     • Definir l'estratègia de posicionament
     • Concepte de popularitat, què podem fer per augmentar la nostra popularitat?
     • Link building
     • Concepte de rellevància.
     • Tècniques a evitar
     • SEO de poca confiança
     • Compra de links.
     • Canvis importants en l'algoritme
     • Google Panda
     • Google Penguin
     • Google Hummingbird (“Colibrí”).
     • Estudis sobre la posició en els resultats de cerca
     • Estudi de la Universitat de Tulsa (EUA)
     • SEO per mòbils

• Implementació i explotació de campanyes de PPC.
     • Introducció
     • Quin format tenen aquests anuncis
     • Quant costa anunciar-se a AdWords
     • Com funciona i què haig de fer per aparèixer a les primeres posicions
     • Com crear una campanya a AdWords
     • Conceptes fonamentals d'AdWords
     • Creació d'un compte
     • Creació d'una campanya
     • Donar d'alta les dades de facturació
     • Com treure partit a un compte d'AdWords
     • Optimització de paraules clau efectives
     • Optimització del text dels anuncis

• Desenvolupament de Landing Page i Testing.
     • Construcció de Landing Pages orientades a la conversió
     • Ingredients per generar una bona oferta
     • Estructura del missatge
     • Com escriure textos que venguin
     • Exemples de Landing Page
     • Eines per optimitzar la nostra Landing Page
     • Experiments de contingut
     • Anàlisi de llocs Web
     • Tipus d'eines
     • Indicadors clau de rendiment

• Anàlisi del nostre lloc web
     • Informació de visitants
     • Fonts de tràfic
     • Contingut del lloc Web
     • Definició d'objectius i conversions
     • Anàlisi de campanyes
     • Etiquetat de les campanyes amb Google Analytics
     • Algunes funcionalitats destacades de Google Analytics
     • Com crear un compte de Google Analytics
     • Analítica de pàgina
     • Cerca interna del lloc
     • Enllaçar campanyes d'AdWords
     • Monitoritzación del e-commerce
     • Google Analytics: Universal i 360 Suite

Preinscripció

EGE es reserva el dret d’anul·lar el curs en el cas que no es matriculi un nombre mínim d'alumnes. L’anul·lació es comunicarà a les persones matriculades amb el màxim d’antelació possible.

En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades RGPD, l'informem que les seves dades formaran part d'un fitxer automatitzat de titularitat d'"EGE" ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix l'informem que vostè pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Carretera Santa Coloma núm. 115, 17005 Girona o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.edu.es.