Twitter per al teu negoci

Persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es. Persones en situació d’atur
12 hores
100% subvencionat

curs de mindfulness a girona. Presencial i subvencionat

Informació

Modalitat: Presencial

Durada: 12 hores

Preu: Subvencionat


Data inici: propera convocatòria




Et vols preinscriure a aquest curs?
Utilitza el formulari de la part inferior

Objectius del curs Twitter per al teu negoci a Girona


Identificar les característiques generals de Twitter i les millors estratègies des de la perspectiva de negoci empresarial

Documentació necessària per realitzar la inscripció:

– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)


– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)


– Annex, emplenat i signat 

Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits 

Adreçat a

Curs Twitter per al teu negoci a Girona dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.

El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.

Curs totalment subvencionat

Titulació

Els alumnes que completin el curs Twitter per al teu negoci a Girona amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professorat

Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

Programa del curs Twitter per al teu negoci a Girona

1. Identificació de Twitter com a xarxa social
- Adquisició dels fonaments de Twitter
- Coneixement de Twitter com a eina d'empresa i personal
- Comprensió de l'algoritme de Twitter
- Aplicació dels principis per créixer seguidors

2. Comprensió global dels components i continguts de Twitter
 -Tipologia de continguts: educatius, d'ajuda, per a convèncer, informar i entretenir
- Fotos i vídeos
- Hashtag i programació de publicacions
- Enquestes i llistats
- Planificació estratègica i calendari
- Programació del contingut
- Millors pràctiques

3. Plantejament de Twitter com a eina de màrqueting
 - Comprensió de la importància dels missatges directes i networking
- Aprenentatge de la creació de sortejos, premis i bases legals
- Anàlisi i seguiment de resultats

Preinscripció