Promoció i negoci a través de les xarxes socials

Persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es. Persones en situació d’atur
40 hores
100% subvencionat

curs de promoció i negoci a través de les xarxes socials. Presencials i subvencionat

Informació

Modalitat: Presencial

Durada: 40 hores

Preu: Subvencionat


Data inici: propera convocatòria




Et vols preinscriure a aquest curs?
Utilitza el formulari de la part inferior

Objectius del curs Promoció i negoci a través de les xarxes socials a Girona

– Identificar les principals xarxes socials en les empreses.
– Identificar els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d’internet.
– Reconèixer la importància de crear una marca personal que possibiliti i fomenti les relacions socials entre empreses.
– Identificar els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.
– Comprendre les transformacions generades per les noves tecnologies en l’àmbit empresarial.
– Conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting online i adaptar-les al nostre model de negoci.

Documentació necessària per realitzar la inscripció:

 

– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)


– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)


– Annex, emplenat i signat 

 

Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits 

Adreçat a

Curs Promoció i negoci a través de les xarxes socials a Girona dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.

El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.

Curs totalment subvencionat

Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.

Titulació

Els alumnes que completin el curs Promoció i negoci a través de les xarxes socials a Girona amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professorat

Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

Programa del curs Promoció i negoci a través de les xarxes socials en Girona

1. Branding: Imatge de marca VS imatge personal
1.1 La identitat visual corporativa
1.2 definició, característiques i tipologies
1.3 Elements bàsics de la marca

2. El màrqueting digital
2.1 El Pla de Màrqueting Digital
2.2 Definició d’objectius. SMART Goals
2.3 Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity
2.4 Tècniques de Màrqueting Digital
2.4.1. SEO i SEM
2.4.2. Mail Màrqueting
2.4.3. Analítica Web
2.4.4. Xarxes Socials

3. Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials
3.1 Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:
3.1.1. La visualització de l’empresa
3.1.2. La generació d’oportunitats de negoci
3.1.3. El foment de la participació de l’empresari
3.1.4. L’augment de la competitivitat empresarial
3.2 Determinació de l’estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:
3.2.1. Servei de missatgeria instantània
3.2.2. Telefonia per Internet
3.2.3. Xarxes socials: digitals i professionals.
3.2.4. Weblogs, blogs o bitàcoles.
3.2.5. Xarxes socials per a empreses.
3.2.6. Comunitats de marca

Preinscripció