InformacióModalitat: Presencial Durada: 30 hores Preu: Subvencionat Data inici: pendent de programació - 2025 |
PENDENT DE PROGRAMACIÓ |
Objectius del curs Programació neurolingüística a Girona
Gestionar comportaments i situacions quotidianes a l'àmbit de la programació neurolingüística (PNL)
Documentació necessària per realitzar la inscripció:
Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits |
Adreçat a
Curs Programació neurolingüística a Girona dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.
El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.
Curs totalment subvencionat.
Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.
Titulació
Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Professorat
Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.
Programa del curs Programació neurolingüística
Mòdul 1. Pressuposicions bàsiques de la PNL i la comunicació (15 hores)
• Descripció dels principis bàsics
◦ Història i els usos actuals de la PNL (programació neurolingüística)
◦ Pressuposicions de la PNL (programació neurolingüística)
◦ Utilització dels sistemes representacionals de les submodalitats
◦ Interpretació vs descripció
◦ Nivells neurològics de Gregory Bateson i la seva ampliació per Robert Dilts
◦ Modificació de creences
◦ Jerarquia de valors
Mòdul 2. Habilitats comunicatives (15 hores)
• Diferenciació de tècniques de millora de les habilitats comunicatives
◦ Patró d'accés ocular
◦ Calibratge
◦ Execució del Rapport
◦ Experimentació de la triple posició perceptiva
◦ Aplicació de l'escolta activa
◦ Reconeixement de la importància de la comunicació no verbal
◦ Comprensió de la congruència amb els rols comunicatius de Virginia Satir
◦ Execució d'ancoratges