InformacióModalitat: online Durada: 30 hores Preu: Subvencionat Data inici: 27/02/2025 Data fi: 09/04/2025 Plataforma online accés 24 h |
INSCRIPCIONS OBERTES |
Objectius del curs Programació neurolingüística (online)
Gestionar comportaments i situacions quotidianes a l'àmbit de la programació neurolingüística (PNL)
Documentació necessària per realitzar la inscripció:
Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits |
Adreçat a
Curs Programació neurolingüística (online) dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.
El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.
Curs totalment subvencionat.
Metodologia
Plataforma elearning amb continguts interactius i multimèdia disponibles en castellà, amb el material necessari i múltiples activitats i exercicis.
Curs online tutoritzat per un formador que fa el seguiment de l'alumne i al qual se li poden consultar els dubtes que van sorgint.
Titulació
Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Professorat
Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.
Programa del curs Programació neurolingüística (online)
Mòdul 1. Pressuposicions bàsiques de la PNL i la comunicació (15 hores)
• Descripció dels principis bàsics
◦ Història i els usos actuals de la PNL (programació neurolingüística)
◦ Pressuposicions de la PNL (programació neurolingüística)
◦ Utilització dels sistemes representacionals de les submodalitats
◦ Interpretació vs descripció
◦ Nivells neurològics de Gregory Bateson i la seva ampliació per Robert Dilts
◦ Modificació de creences
◦ Jerarquia de valors
Mòdul 2. Habilitats comunicatives (15 hores)
• Diferenciació de tècniques de millora de les habilitats comunicatives
◦ Patró d'accés ocular
◦ Calibratge
◦ Execució del Rapport
◦ Experimentació de la triple posició perceptiva
◦ Aplicació de l'escolta activa
◦ Reconeixement de la importància de la comunicació no verbal
◦ Comprensió de la congruència amb els rols comunicatius de Virginia Satir
◦ Execució d'ancoratges