Habilitats de comunicació

Persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es. Persones en situació d’atur
30 hores
100% subvencionat

imatge que representa el curs presencial a girona d'habilitats de comunicació

Informació


Modalitat: Presencial

Durada: 30 hores

Preu: Subvencionat


Data inici: propera convocatòria

PROPERA CONVOCATÒRIA

Objectius del curs Habilitats de comunicació a Girona

Identificar i aplicar estratègies i tècniques de comunicació que facilitin la comunicació efectiva.

Documentació necessària per realitzar la inscripció:

– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)


– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)


– Annex, emplenat i signat 

Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits 

Adreçat a

Curs Habilitats de comunicació a Girona dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.

El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.

Curs totalment subvencionat.

Titulació

Els alumnes que completin el curs Habilitats de comunicació a Girona amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professorat

Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

Programa del curs Habilitats de comunicació 

Mòdul 1. Comunicació assertiva i efectiva (20 hores)

• Identificació de la comunicació assertiva
◦ Factors de la comunicació efectiva
◦ Elements integrants de la comunicació
◦ Elements actitudinals per a una escolta activa i empàtica
◦ Tècniques d'escolta activa i empàtica
• Execució coherent del missatge, identificant les possibles interferències
◦ Comunicació verbal i no verbal
◦ Barreres en la comunicació
◦ Estils de resposta a la comunicació verbal
◦ Opinions, aclariments o peticions

Mòdul 2. Psicologia de l'interlocutor (10 hores)

• Aplicació de la psicologia de l'interlocutor a la comunicació
◦ Emocions en la comunicació
◦ Tècniques de comunicació empàtica
◦ Control de les emocions en situacions de conflicte

Preinscripció