Habilitats de comunicació

Persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es. Persones en situació d’atur
30 hores
100% subvencionat

imatge que representa el curs presencial a girona d'habilitats de comunicació

Informació


Modalitat: Presencial

Durada: 30 hores

Preu: Subvencionat


Data inici: propera convocatòria

PROPERA CONVOCATÒRIA

Inscriu-te al nostre newsletter i segueix-nos a les xarxes socials per saber quan comença aquest curs

Objectius del curs Habilitats de comunicació a Girona

- Adquirir l'habilitat i conèixer els sistemes subjectius de comunicació.
- Entendre el missatge per tots els mitjans de comunicació.
- Transmetre el missatge de forma correcta i aconseguint la màxima comprensió del receptor.
- Identificar i manejar la comunicació verbal i no verbal.
- Comunicar de manera congruent el missatge i identificar les incongruències.

Documentació necessària per realitzar la inscripció:

– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)


– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)


– Annex, emplenat i signat 

Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits 

Adreçat a

Curs Habilitats de comunicació a Girona dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.

El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.

Curs totalment subvencionat.

Titulació

Els alumnes que completin el curs Habilitats de comunicació a Girona amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professorat

Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

Programa del curs Habilitats de comunicació 

1. El procés de comunicació
1.1. La comunicació interpersonal
1.2. Tipus de comunicacions
1.3. La comunicació eficaç

2. Anàlisi de la comunicació
2.1. Comunicació estratègica
2.2. Canals i informació
2.3. Adaptació de missatges

3. Psicologia de l'interlocutor
3.1. Claus de l’empatia
3.2. Llenguatge positiu
3.3. Raó i emoció
3.4. Les emocions bàsiques

4. Com corregir actuacions errònies i com reconèixer la feina ben feta
4.1. L’actitud assertiva
4.2. Neutralitzar comportaments agressius
4.3. Formular opinions i crítiques correctament
4.4. Prevenció de conflictes

5. Dificultats davant l'oient
5.1. Barreres de la comunicació
5.2. Aconseguir l'atenció
5.3. L’expressió oral i escrita
5.4. Altres dificultats en la comunicació

6. Escolta activa
6.1. El funcionament de l’escolta
6.2. Temps lliure mental
6.3. Desenvolupar l’habilitat d'escoltar

7. Comunicació no verbal

Preinscripció