Gamificació: aplicació a les empreses

Persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es. Persones en situació d’atur
30 hores
100% subvencionat

Persones en actiu, treballadors/es d'empreses i/o autónoms/es

Persones en situació d'atur

Informació

Modalitat: Presencial

Durada: 30 hores

Preu: Subvencionat


Data inici: propera convocatòria

Horari: pendent de concretar

Et vols preinscriure a aquest curs?
Utilitza el formulari de la part inferior

Objectius

- Adquirir els coneixements i habilitats sobre la gamificació.
- Entendre per què la gamificació és el present i futur del "engagement" a les persones a curt i llarg termini.
- Ser capaç de tenir una visió clara sobre la gamificació, les seves aplicacions, possibilitats i habilitats pel seu aprofitament empresarial.
- Dominar el concepte de gamificació i aprendre a aplicar dinàmiques i elements de joc a contextos de "no joc".

Documentació necessària per realitzar la inscripció:

– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)


– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)


– Annex, emplenat i signat 

Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits com a màxim 7 dies abans de la data d’inici del curs

Adreçat a

Curs dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.

El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.

Curs totalment subvencionat

Titulació

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professorat

Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

Programa

1. Què és la gamificació.
1.1. Conceptes bàsics de la gamificació.

2. Què és un joc?
2.1. Tipus de jugadors i elements del joc.

3. Els ingredients de la gamificació.

4. Mecàniques, dinàmiques i estètica.

5. Per què juguem?
5.1. Diversió, motivació i felicitat
5.2. Lògica de jocs.

6. On s'aplica la gamificació?
6.1. Àrees on s'aplica la gamificació.
6.2. Màrqueting i gamificació.
6.3. Enterprise gamification.

7. Gamificació i educació.

8. Altres àrees d'importància Introducció al disseny de gamificació.
8.1. Abans de començar...

9. Marc de disseny.
9.1. Disseny a través de plantilles simples.
9.2. Exemples de projectes de gamificació.

10. Gamificació aplicada a l'empresa.

11. Startups, empreses i gamificació

Preinscripció

En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades RGPD, l'informem que les seves dades formaran part d'un fitxer automatitzat de titularitat d'"EGE" ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix l'informem que vostè pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Carretera Santa Coloma núm. 115, 17005 Girona o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.edu.es.