Community manager online

Persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es. Persones en situació d’atur
50 hores
100% subvencionat

Persones en actiu, treballadors/es d'empreses i/o autónoms/es

Persones en situació d'atur

Informació

Modalitat: Online

Durada: 50 hores

Preu: Subvencionat


Data inici: propera convocatòria

Et vols preinscriure a aquest curs?
Utilitza el formulari de la part inferior

Objectius

– Dominar els principis del màrqueting online i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals online existents.
– Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
– Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
– Dominar les tècniques per a la generació de reputació online positiva sobre una empresa, producte o servei.
– Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
– Fomentar l’autoaprenentatge, ja que les eines que s’utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
– Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa
lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el món online i competència social.

Documentació necessària per realitzar la inscripció:

 

– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)


– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)


– Annex, emplenat i signat 

 

Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits com a màxim 7 dies abans de la data d’inici del curs

Adreçat a

Curs dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.

El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.

Curs totalment subvencionat

Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.

Metodologia

Plataforma elearning amb continguts interactius i multimèdia, amb el material necessari i múltiples activitats i exercicis.

Curs tutoritzat per un formador que fa el seguiment de l'alumne i al qual se li poden consultar els dubtes que van sorgint.

Titulació

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professorat

Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

Programa

1. Social Media i Community Management
1.1. Xarxes socials i comunitats.
1.2. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.
1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
1.4. Com dinamitzar comunitats on line.
1.5. Com treballar continguts en social media.

2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials

3. Facebook
3.1. Facebook. Característiques principals.
3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.

4. Twitter
4.1. Twitter. Característiques principals
4.2. Llenguatge específic de Twitter.
4.3. Com augmentar el número de followers.

5. Pinterest, Youtube, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
5.1. Pinterest, la plataforma visual.
5.2. Google+: Característiques principals.
5.3. LinkedIn. Característiques principals.
5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.
5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).
5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).
5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

6. Eines del Community Manager
6.1. HootSuite i TweetDeck.
6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.
6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

7. Mètriques i estratègies de Social Media
7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.
7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

Preinscripció

En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades RGPD, l'informem que les seves dades formaran part d'un fitxer automatitzat de titularitat d'"EGE" ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix l'informem que vostè pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Carretera Santa Coloma núm. 115, 17005 Girona o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.edu.es.