Comerç electrònic i botiga virtual online

Persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es. Persones en situació d’atur
45 hores
100% subvencionat

Curs de Comerç electrònic i botiga virtual online per persones en actiu, treballadors/es d'empreses i/o autónoms/es

Persones en situació d'atur

imatge representativa del curs online de comerç electrònic i botiga virtual

Informació

Modalitat: Online

Durada: 45 hores

Preu: Subvencionat


Data inici: propera convocatòria




Et vols preinscriure a aquest curs?
Utilitza el formulari de la part inferior

Objectiu del curs de Comerç electrònic i botiga virtual online

Presentar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda a Internet, i valorar la incidència que té el comerç electrònic per a l’economia global i el desenvolupament empresarial

Documentació necessària per realitzar la inscripció:

 

– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)


– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)


– Annex, emplenat i signat 

 

Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits 

Adreçat a

Curs de Comerç electrònic i botiga virtual online dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.

El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.

Curs totalment subvencionat

Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.

Metodologia

Plataforma elearning amb continguts interactius i multimèdia, amb el material necessari i múltiples activitats i exercicis.

Curs de Comerç electrònic i botiga virtual online tutoritzat per un formador que fa el seguiment de l'alumne i al qual se li poden consultar els dubtes que van sorgint.

Titulació

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professorat

Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

Programa del curs de Comerç electrònic i botiga virtual online

Unitat 1. Introducció 
1. La societat de la informació. Les noves tecnologies de la informació i la comunicació
2. Nous mitjans: internet i el comerç. Internet i l’empresa
     2.1. L’economia digital
     2.2. Comerç electrònic a l’empresa

Unitat 2.  El comerç electrònic
1. Concepte
2. Negocis a la xarxa. Models de negoci
3. Avantatges i inconvenients enfront del mercat tradicional
4. Tipus de comerç electrònic
5. Relació client-proveïdor
6. El procés de compra
7. Comerç electrònic segons el mitjà utilitzat

Unitat 3. La botiga electrònica
1. Promoció llocs web
     1.1. Introducció
     1.2. Fases del procés de construcció d'un lloc web
     1.3. Categories de publicitat online
     1.4. Banners
     1.5. Com es contracta la publicitat online?
     1.6. Alguns conceptes relacionats amb la publicitat online
     1.7. Avantatges de la publicitat online
2. Botigues virtuals o productes
     2.1. Característiques
     2.2. Elements que composen una botiga online
3. Serveis a Internet i mitjans digitals

Unitat 4.  Màrqueting a la xarxa
1. Màrqueting one to one. El client online
2. Eines de gestió i administració d'un lloc web
     2.1. Eines i tècniques d'ús
     2.2. Anàlisi web
3. Pla de màrqueting online
     3.1. Elements d'una estratègia de màrqueting
     3.2. Tècniques de màrqueting online
4. Eines clau: comunicació i logística
     4.1. La funció logística en el comerç electrònic: entre els condicionants de la xarxa i les  exigències del mercat
     4.2. Els beneficis en els llocs web
     4.3. La funció logística en el comerç electrònic
          4.3.1. Introducció
          4.3.2. Qüestions a plantejar-se
          4.3.3. La integració del suport administratiu
          4.3.4. Enviaments
          4.3.5. Emplenament de comandes
5. El procés de venda per Internet
6. Tècniques de captació i fidelització de clients. Conceptes relacionats
7. Suports per al comerç electrònic. E-recursos humans
     7.1. El B2E
     7.2. Com dur-ho a terme
     7.3. Les funcions que integra la intranet
8. Els infomediaris. Proveïdors de solucions
     8.1. Introducció
     8.2. Tipus de infomediaris
     8.3. Utilitat dels infomediaris
     8.4. Activitats
     8.5. Metamediari

Unitat 5.  CRM. Estratègies i tècniques per a la confecció de campanyes de màrqueting i publicitat online
1. Utilitats i prestacions de les eines informàtiques i ofimàtiques per a la gestió de clients
     1.1. Introducció
     1.2. CRM (Customer Relationship Management)
     1.3. Què és CRM?
     1.4. Pla d'investigació i anàlisi de resultats
     1.5. Planificar un pla de fidelització
2. Les campanyes publicitàries periòdiques o puntuals. Efectes

Unitat 6. Difusió
1. Plataformes tecnològiques
     1.1. Introducció
     1.2. Tipus de mitjans
2. Transmissió d'informació
     2.1. Optimització i màrqueting en mitjans socials
     2.2. Promoció en les xarxes socials
3. Avantatges i inconvenients

Unitat 7. Entorn jurídic
1. Contractació electrònica i imposició fiscal
2. Protecció de dades, dominis i ètica
     2.1. Introducció
     2.2. Antecedents
     2.3. Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre
             2.3.1. Aspectes generals
             2.3.2. Àmbit general d'aplicació
             2.3.3. Reglament no aplicable
             2.3.4. Circumstàncies per a la seva   aplicació
             2.3.5. Fitxers als quals no s'aplica
     2.4. Conceptes bàsics
     2.5. Dades especialment protegides
     2.6. Qualitat de les dades
     2.7. Drets de l'afectat
3. Seguretat en les compres
     3.1. Aspectes generals
     3.2. Els atacs de denegació de servei
4. Mitjans de pagament disponibles
     4.1. Qüestions generals sobre el pagament a través d’Internet
           4.1.1. El certificat digital
           4.1.2. El compte de comerciant
           4.1.3. Autorització de targetes de crèdit en temps real
     4.2. Targetes de crèdit
     4.3. Pagaments per xec
     4.4. Altres formes de pagament

Preinscripció

En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades RGPD, l'informem que les seves dades formaran part d'un fitxer automatitzat de titularitat d'"EGE" ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix l'informem que vostè pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Carretera Santa Coloma núm. 115, 17005 Girona o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.edu.es.