
InformacióModalitat: Presencial Durada: 925 hores Preu: Subvencionat Data inici: 08/01/2025
Horari: dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 h
"Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons rebuts del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) i del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports" |
INSCRIPCIONS OBERTES |
Objectius del Certificat professional: Activitats de Gestió administrativa a Girona
- Realitzar les gestions administratives del procés comercial
- Realitzar les gestions administratives de tresoreria
- Efectuar les activitats de suport administratiu de recursos humans
- Realitzar registres comptables
- Introduir dades i textos en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència
- Gestionar l’arxiu en suport convencional i informàtic
- Utilitzar aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació
Adreçat a
Formació adreçada prioritàriament a persones treballadores desocupades.
Titulació
Els alumnes que completin el Certificat professional: Activitats de gestió administrativa a Girona amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Servei d'Ocupació de Catalunya.
A més, un cop completades totes les unitats de competència associades a un certificat (inclós el mòdul de pràctiques), l’alumne pot sol·licitar l’expedició del corresponent Certificat Professional
Què és un Certificat professional? + informació
Professorat
Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Servei d'Ocupació de Catalunya.
Requisits mínims per accedir
Titulació – Graduat escolar / ESO / FP1 / 2on BUP Si el cumpliment d'aquests requisits no es pot acreditar documentalment, serà necessari superar unes proves d'avaluació de les competèncias clau de matemàtiques i comunicació lingüística (català o espanyol) * Els títols estrangers han d'estar degudament homologats a l'Estat Espanyol. |
Programa del Certificat professional: Activitats de gestió administrativa
1. Certificat professional nivell 2: Activitats de gestió administrativa – 800 hores |
MF0976_2 - Operacions administratives comercials (160 hores)
UF0349: Atenció al client en el procés comercial - 40 h
UF0350: Gestió administrativa del procés comercial - 80 h
UF0351: Aplicacions informàtiques de la gestió comercial - 40 h
MF0979_2 - Gestió operativa de tresoreria (90 hores)
MF0980_2 - Gestió auxiliar de personal (90 hores)
MF0981_2 - Registres comptables (120 hores)
UF0515: Pla General de Comptabilitat - 90 h
UF0516: Aplicacions informàtiques de comptabilitat - 30 h
MF0973_1 - Enregistrament de dades (90 hores)
MF0978_2 - Gestió d’arxius (60 hores)
MF0233_3 - Ofimàtica (190 hores)
UF0319: Sistema operatiu, cerca de la informació: Internet/intranet i correu electrònic - 30 h
UF0320: Aplicacions informàtiques de tractament de textos - 30 h
UF0321: Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul - 50 h
UF0322: Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals - 50 h
UF0323: Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfics d’informació - 30 h
2. Mòduls Formació Complementària obligatoris - 45 hores |
FCOS02 - Bàsic de prevenció de Riscos Laborals - 30 h
CTRH0011 - Drets i deures laborals - 5 h
CTRI0015 - Igualtat de gènere en l'àmbit laboral - 5 h
CTRT0004 - Fonaments per a una transició ecològica en el sistema productiu i de consum - 5 h
3. Mòdul pràctiques professionals no laborals - 80 hores |



