
InformacióModalitat: online Durada: 35 hores Preu: Subvencionat Data inici: pendent de programació Plataforma online accés 24 h |
PENDENT DE PROGRAMACIÓ |
Objectiu del curs Botiga virtual i gestió comerç electrònic (online)
Aplicar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda a Internet
Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
– Títol de Batxillerat o equivalent, CP nivell 3, FP Grau superior, prova accés a CFGS, prova accés universitat, títol de Grau o equivalent, títol de Postgrau, Màster o equivalent
Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits |
Adreçat a
Curs Botiga virtual i gestió comerç electrònic (online) dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.
El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.
Curs totalment subvencionat
Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.
Metodologia
Plataforma elearning amb continguts interactius i multimèdia disponibles en castellà, amb el material necessari i múltiples activitats i exercicis.
Curs online tutoritzat per un formador que fa el seguiment de l'alumne i al qual se li poden consultar els dubtes que van sorgint.
Titulació
Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Professorat
Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.
Programa del curs Botiga virtual i gestió comerç electrònic (online)
Mòdul 1. Creació d'una botiga en línia – 15 hores
- Descripció de la botiga on-line
◦ L'e-commerce
◦ Pros i contres del comerç electrònic
◦ Tipus de botigues virtuals (B2B, B2C, B2B2C)
• Identificació de models de negoci en línia segons:
◦ Tipus de venda
◦ Orientació
◦ Dispositius
◦ Aspectes legals
◦ Fiscalitat
◦ Tributació
◦ Legislació aplicable
◦ Protecció de dades
• Identificació de les eines per crear una botiga en línia
◦ Estructura prèvia
◦ Posada en marxa
◦ Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic
◦ Publicitat i màrqueting en línia
• Aplicació el comerç en línia internacional
◦ Característiques del client per països
◦ Mitjans de pagament internacionals.
◦ Legislació per països (Impostos directes i indirectes aplicables)
◦ Processos de reclamació i atenció al client internacional.
◦ Exportació de productes.
◦ Distribució internacional.
Mòdul 2. Elaboració del pla de màrqueting – 10 hores
- Elaboració de publicitat segons els canals
◦ Catàlegs en línia
◦ Publicitat de la botiga online
◦ Xarxes socials
• Disseny d'un Pla de màrqueting
◦ El procés de venda per Internet.
◦ Tècniques de captació i fidelització de clients.
Mòdul 3. Logística i mètodes de pagament de les botigues en línia – 10 hores
- Aplicació de la logística
◦ Procés de compres
◦ El transport urgent
◦ Gestió de les dades.
◦ Gestió amb proveïdors i sala de producció.
◦ Aprovisionament, emmagatzematge, logística d'enviament i logística inversa.
◦ Distribució de productes virtuals.
◦ Reptes de la distribució aplicada al comerç electrònic.
◦ Informació de seguiment via Internet. - Classificació del mètode de pagament
◦ No integrats.
◦ Integrats – passarel·la de pagaments.
◦ Targetes de crèdit
◦ Work-flow i funcionament d'un sistema de pagament a través del mòbil.

