
InformacióModalitat: Online Durada: 30 hores Preu: Subvencionat Data inici: 13/10/2025 Data fi: 26/11/2025 Plataforma online accés 24 h |
INSCRIPCIONS OBERTES |
Objectius del curs Atenció al client del petit comerç en llengua estrangera: anglès (online)
Utilitzar la llengua anglesa per atendre satisfactòriament la clientela en un establiment comercial, aplicant tècniques de venda i de comunicació eficaç
Mòdul 1: Comunicació bàsica en anglès Mòdul 2: Venda d'un producte en anglès
- Frases positives - Orientació al client
- Frases negatives - Assessorament
- Frases interrogatives - Objeccions
- Frases comparatives i superlatives - Negociació de la venda
- Consolidació de la venda
- Tancament de la venda
- Queixes i reclamacions
Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Títol de Graduat en ESO o equivalent, CP nivell 1, CP nivell 2, FP bàsic, FP Grau mitjà, prova accés a CFGM, prova accés universitat
|
Adreçat a
Curs Atenció al client del petit comerç en llengua estrangera: anglès (online) dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.
El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.
Curs totalment subvencionat
Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.
Metodologia
Plataforma elearning amb continguts interactius i multimèdia disponibles en castellà, amb el material necessari i múltiples activitats i exercicis.
Curs online tutoritzat per un formador que fa el seguiment de l'alumne i al qual se li poden consultar els dubtes que van sorgint.
Titulació
Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Professorat
Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.
Programa del curs Atenció al client del petit comerç en llengua estrangera: anglès (online)
Unit 1
- Greetings and introductions
- Being polite, making requests, interrupting, confirming
- The language of business
- Types of shops
- Talking about position
Unit 2
- Describing business sectors
- Small business
- Using different registers in business relationships
- Grammar and vocabulary related to business situations
- False friends and misunderstandings
Unit 3
- Administration. Asking for information
- Asking for and providing information
- Buying and selling from catalogues / Writing a cheque
- Shapes and materials: introduction
- Describing a product
- At the clothing shop - specific vocabulary
- Hold onto your receipt - Specific vocabulary
Unit 4
- Making an order
- Talking about the condition of a product - vocabulary
- Talking about the condition of a product - in context
- Dealing with invoices
- Administration. Bills and Invoices
Unit 5
- How much?
- Dealing with clients
- What size are you?
- Shopping for clothes
- Management. Complaints
- These shoes are broken! - specific vocabulary

