1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty
2. Sense analítica estem Cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.
4. El Pla de Màrqueting Digital
4.1. Auditoria
4.2. Estudi de la competència
4.3. Anàlisi DAFO
4.4. Anàlisi de l'Audiència
4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI
4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
4.7. Fixar un calendari d'implementació
4.8. Fixar un pressupost
4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital
5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
8. Eines per a analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn