Analítica web i pla de màrqueting digital

Persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es. Persones en situació d’atur
50 hores
100% subvencionat

Persones en actiu, treballadors/es d'empreses i/o autónoms/es

Persones en situació d'atur

Informació

Modalitat: Presencial

Durada: 50 hores

Preu: Subvencionat


Data inici: propera convocatòria

Horari: pendent de concretar

Et vols preinscriure a aquest curs?
Utilitza el formulari de la part inferior

Objectius

- Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.
- Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
- Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.
- Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.
- Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.
- Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.
- Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web.

Documentació necessària per realitzar la inscripció:

– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)


– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)


– Annex, emplenat i signat 

Per poder ser admès al curs caldrà presentar els documents requerits com a màxim 7 dies abans de la data d’inici del curs

Adreçat a

Curs dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.

El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.

Curs totalment subvencionat

Titulació

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professorat

Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

Programa

1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty

2. Sense analítica estem Cecs

3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.

4. El Pla de Màrqueting Digital
4.1. Auditoria
4.2. Estudi de la competència
4.3. Anàlisi DAFO
4.4. Anàlisi de l'Audiència
4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI
4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
4.7. Fixar un calendari d'implementació
4.8. Fixar un pressupost
4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital

5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.

6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals

7. Analítica Web aplicada a projectes SEO

8. Eines per a analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn

Preinscripció

En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades RGPD, l'informem que les seves dades formaran part d'un fitxer automatitzat de titularitat d'"EGE" ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix l'informem que vostè pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Carretera Santa Coloma núm. 115, 17005 Girona o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.edu.es.