InformacióModalitat: Presencial Durada: 30 hores Preu: Subvencionat Data inici: pendent de programació - 2025 |
PENDENT DE PROGRAMACIÓ |
Objectius del curs Analítica i màrqueting digital a Girona
Analitzar les dades generades tant per la web com pels diferents mitjans digitals en els què opera l'empresa per millorar la presa de decisions del departament de màrqueting digital.
Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
– Títol de Graduat en ESO o equivalent, CP nivell 1, CP nivell 2, FP bàsic, FP Grau mitjà, prova accés a CFGM, prova accés universitat
|
Adreçat a
Curs Analítica i màrqueting digital a Girona dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones en situació d'atur.
El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.
Curs totalment subvencionat
Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.
Titulació
Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Professorat
Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adient segons normativa del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.
Programa del curs Analítica i màrqueting digital
Mòdul 1. Analítica i màrqueting digital
• Anàlisi de competències digitals per a professionals.
• Diagnosi de coneixements i competències digitals amb Smart Digital Model.
• Contingut personalitzat de Digital Mindset i competències digitals segons el resultat de SDM.
• Coneixement de l'evolució de l'analítica web.
• Història i evolució de l'analítica web.
• El que no es pot mesurar, no es pot controlar. Importància de l'analítica web.
• Què podem mesurar amb l'analítica web?
• Anàlisi de la web Google analytics.
• Crea el teu compte a Google analytics.
• Defineix el teu embut de conversió.
• Defineix els teus indicadors.
• Anàlisi de dades d'un ecommerce.
• Google tag manager.
• Capacitat pràctica: Elaboració d'un pla d'anàlisi de les dades d'un ecommerce.
• Coneixement de les mètriques necessàries per a l'anàlisi de xarxes socials.
• Social media analytics.
• Per què analitzar el que passa en xarxes socials.
• Cóm escollir les mètriques que vols analitzar en xarxes socials.
• Capacitat pràctica: Desenvolupament de les mètriques per analitzar en xarxes socials.
• Anàlisi de l'experiència d'usuari.
• Creació d'una web que enamori als usuaris.
• Optimització de les teves tases de conversió.
• Creació de mètriques a la teva web que indiquin l'èxit (o no) de les teves campanyes de màrqueting.