14 jul. 2016

Ja està disponible la funció Auto de la popular aplicació Shazam

Dos anys després de la creació de Shazam, una de les aplicacions més populars per a dispositius electrònics i que permet identificar cançons, neix l’opció “Auto Shazam” que permet identificar automàticament totes les cançons que sonen al nostre voltant, sense necessitat que polsem el botó de shazamar cada vegada que soni una cançó diferent.

Aquesta funció, que ja està disponible pels usuaris de iOS des de l’any 2013, és funcional a partir de la versió 6.6.0 per a Andriod.

Mitjançant “Auto Shazam” podem, per exemple, guardar els noms de totes les cançons que sonin mentre estem escoltant música, sense haver de treure el telèfon de la butxaca. I les cançons s’aniran guardant en forma de llista a la pestanya “Mi Shazam” de l’aplicació.

Això vol dir que l’aplicació estarà escoltant tot el que sona al voltant per a identificar els noms de les cançons.

L’opció està situada a dalt a la dreta de la pantalla inicial de l’aplicació.

Shazam Auto