Informació

TipusFormació Online
Durada40 hores
Preu169,40€
Preinscripció

Xarxes socials i empresa

Nom*

Cognom*

Correu electrònic*

Telèfon*

Adreça

Notes Addicionals

Quantitat

Preu Total

Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.

En compliment del que estableix la Llei Orgánica 15/1999, de 13 de Desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal I la LSSICE 34/2002, d’11 de Juliol, de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, li informem que les seves dades formen part d’un fitxer automatitzat de titularitat de “EGE” ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix li informem que vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició a carretera Santa Coloma nº 115, 17005 GIRONA, o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.es

avís
carregant

Descripció

Programa

Descripció

Objectius

Els/les participants estudiaran els conceptes clau per desenvolupar i entendre les diferents accions de comunicació en xarxes socials.
Conèixer les principals formes de promoció a internet que existeixen en l’actualitat.

Objectius específics

• Conèixer l’evolució d’Internet, des del seu naixement fins als nostres dies.
• Quantificar com ha influït al món de la publicitat.
• Valorar l’ús actual que es fa a Espanya d’Internet.
• Conèixer les diferències entre Web 1.0 i 2.0.
• Conèixer què són les comunitats virtuals i les xarxes socials i les diferències de cadascuna d’elles.
• Descriure els nous perfils professionals que s’han creat entorn dels canvis experimentats per Internet.
• Conèixer les principals xarxes socials i les seves característiques.
• Conèixer els avantatges i inconvenients de cadascuna d’elles.
• Identificar tècniques per aconseguir seguidors.
• Conèixer casos d’èxit i de fracàs en xarxes socials.
• Navegar per la xarxa a través d’un telèfon mòbil i tauletes.
• Anàlisi de tot el que gira al voltant dels telèfons intel·ligents.
• Visualitzar cap a on es dirigeix el mercat.
• Utilitzar les xarxes socials a través d’un telèfon mòbil.
• Diferenciar màrqueting digital i tradicional.
• Conèixer què són màrqueting relacional i viral.
• Descriure el màrqueting mix i la seva evolució amb Internet.
• Establir l’abast de l’analítica web.
• Conèixer alguns termes relacionats amb l’analítica.
• Identificar la visió general de Google Analytics com a principal eina.
• Descriure com realitzar analítica a les xarxes socials.
• Identificar les utilitats bàsiques per a les campanyes publicitàries de les principals xarxes socials existents. Comparar campanyes publicitàries en social Media de diversos tipus de productes.
• Analitzar les estratègies utilitzades a les xarxes socials per a les campanyes social media.
• Donar a conèixer a l’alumne o alumna l’entorn del cloud computing.
• Conèixer com s’organitza i funciona.
• Conèixer quins són els seus nivells i tipologies.
• Saber quin ha estat la història i evolució del cloud fins avui.
• Descobrir els seus avantatges i inconvenients.
• Albirar els canvis i les oportunitats que crea.

Metodologia

Plataforma elearning amb continguts interactius i multimèdia, amb el material necessari i múltiples activitats i exercicis

Tutories

Aquest curs no disposa de tutor i no és bonificable per la Fundación Estatal para la formación en el empleo

Durada

40 hores

Preu

140 € per persona + IVA

Per iniciar el curs és necessari realitzar un transferència bancària al compte 2100 1373 39 0200009924 a nom de Escola de Gestió Empresarial amb l’import corresponent i enviar comprovant a escola@ege.edu.es

Titulació

Els alumnes que completin la totalitat del curs amb aprofitament rebran un certificat acreditatiu

Programa

1. Introducció als conceptes de xarxa social, comunitat, cultura, identitat i reputació
Historia d’Internet
La publicitat a Internet: de la publicitat off-line a la publicitat on-line
Avantatges de la publicitat online. Actors principals del mercat publicitari on-line
Els internautes a Espanya

2. Evolució dels mitjans socials
Què és la Web 2.0?
De la Web 1.0 a la Web 2.0
Característiques de la Web 1.0
La Web 2.0
El terme Web 2.0 segons Tim O Really. El manifest Cluetrain
L’impacte en els models de comunicació
L’era de la conversa digital. Introducció
Què és la comunicació?
Comunitats virtuals
Definició, característiques i fonaments
Introducció
Objectius
Tipus de comunitats virtuals
Quins beneficis aporta una comunitat virtual?
Les xarxes socials com a nou mitjà.
Definició i característiques.
Diferències entre comunitat virtual i xarxa social
Què és una xarxa social?
La teoria dels Sis graus de separació
Definició
Perfilis professionals de la Web 2.0
Principals mitjans 2.0, horitzontals i verticals

3.Classificació de les xarxes socials
Introducció
Tipus de xarxes socials
Xarxes socials més utilitzades Facebook
Perfil personal, perfil d’empresa i grups
Campanyes d’anuncis patrocinats Twitter Google Plus YouTube LinkedIn
Altres plataformes socials: Instagram, pinterest, Whatsapp, Instagram, Pinterest, WhatsApp
Botons socials i agregadores de notícies
Les xarxes socials com a mitjà publicitari
Com aconseguir seguidors? Casos d’Èxit
Ús de les xarxes socials aplicades a empreses
Casos d’èxit i ensopegades en la gestió de la Reputació Online

4. Xarxes Socials i telefonia mòbil
Navegar en telèfons intel·ligents
Introducció
Els telèfons intel·ligents
Els problemes de la navegació amb mòbils
Pautes per a la navegació amb mòbils
La consolidació de les APPs vs webs per a mòbil
Navegadors mòbils
Estadístiques al voltant dels telèfons intel·ligents i tablets
Dades actualitzades a primer trimestre de 2014
Tauletes
Dades a Espanya
A on es dirigeix el mercat
El mercat en l’actualitat
Què ens ofereix el futur?
Xarxes socials en telèfons intel·ligents
L’ús de xarxes socials en smartphones a Espanya

5. Introducció al màrqueting en xarxes socials: com pot ajudar el SMM a l’empresa
Conceptes bàsics sobre el màrqueting digital
El màrqueting tradicional
Principis del nou màrqueting
El nou valor de marca i el seu posicionament
Definició. Aspectes vinculats
L’enfocament fonamental
Principis del màrqueting relacional
Introducció Customer Relationship Management ?
CRM Influències sobre el màrqueting relacional i les solucions CRM
Màrqueting viral: comunicació, participació, viralidad
Claus del seu èxit
L’estratègia: el màrqueting social dins del màrqueting mix
Definició Consultoria en xarxa

6. Publicitat a Social Media
Què és l’analítica web
Introducció
La irrupció del Social Media
Mètriques fonamentals i altres paràmetres
Mesurament de resultats qualitatius
Del ROI al ROR
Glossari de termes
Introducció a Google Analytics
Passos a seguir
L’analítica en xarxes socials
Mètriques per monitorizar l’activitat
Les estadístiques de Facebook
Les estadístiques de Twitter

7. Exemples de campanyes a Social Media
Exemple de campanya de moda
Exemple de campanya material d’oficina
LinkedIn Màrqueting social
Exemple de campanya de begudes
Vídeos virals Twitter
Exemple de campanya productes alimentaris
Campanyes online
Altres estratègies
Exemple de campanya roba esportiva Campanya Adidas
Xarxes socials
Exemple de campanya de conscienciació social
Els més recents èxits en Màrqueting Social Media

8. Tendències: el futur dels mitjans socials
Què és? Els serveis d’hospedatge
Manera de treball i funcionament
Tecnologies de virtualització
Escalabilitat; Tipus de virtualització
Nivells de programació.Tipus de Cloud
Núvol públic. Núvol privat. Núvol híbrid
Història
Avantatges i inconvenients
Noves oportunitats