Informació

TipusFormació Online
Durada30 hores
Preu127,05€
Preinscripció

Tècniques de fidelització de clients

Nom*

Cognom*

Correu electrònic*

Telèfon*

Adreça

Notes Addicionals

Quantitat

Preu Total

Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.

En compliment del que estableix la Llei Orgánica 15/1999, de 13 de Desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal I la LSSICE 34/2002, d’11 de Juliol, de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, li informem que les seves dades formen part d’un fitxer automatitzat de titularitat de “EGE” ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix li informem que vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició a carretera Santa Coloma nº 115, 17005 GIRONA, o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.es

avís
carregant

Descripció

Programa

Descripció

Objectius

• Conèixer i descobrir els conceptes relacionats amb el màrqueting de fidelització i les seves conseqüències.
• Aprendre com incrementar el valor del client i per tant com incrementar el valor de la companyia.
• Identificar les millors estratègies, tècniques i disciplines que permetran conquistar clients qualificats de manera eficaç i eficient i, finalment, aconseguir la seva fidelitat.
• Aprendre a dissenyar un pla de màrqueting enfocat al client (programa de màrqueting relacional) que permeti incrementar les vendes al client, vincular-ho a la marca durant el major temps possible i aconseguir la seva satisfacció i recomanació.

Objectius específics

• Identificar les causes de la lleialtat del client.
• Analitzar els passos que dóna el client fins a fer-se fidel.
• Determinar les necessitats del client i el procés de compra.
• Investigar els elements dels programes de fidelització.
• Analitzar tots els elements que constitueixen les bases de dades de màrqueting.
• Analitzar les diferents eines que proporciona Internet per a la fidelització.
• Investigar la manera apropiada de personalitzar els contactes amb els clients.
• Implementar un pla d’acció de fidelització de clients

Metodologia

Plataforma elearning amb continguts interactius i multimèdia, amb el material necessari i múltiples activitats i exercicis

Tutories

Aquest curs no disposa de tutor i no és bonificable per la Fundación Estatal para la formación en el empleo

Durada

30 hores

Preu

105 € per persona + IVA

Per iniciar el curs és necessari realitzar un transferència bancària al compte 2100 1373 39 0200009924 a nom de Escola de Gestió Empresarial amb l’import corresponent i enviar comprovant a escola@ege.edu.es

Titulació

Els alumnes que completin la totalitat del curs amb aprofitament rebran un certificat acreditatiu

Programa

1. Concepte de fidelització
Introducció
Què és la fidelització?
Plantejaments entorn de la fidelització
Us de la fidelització
Personalització en l’atenció
Fidelització de clients
Objectius de la fidelització

 
2. Clients i fidelització
Motius que fan que un client sigui fidel
Vincles amb els clients: Estructurals. Basats en la marca. Actitudinals.Personals. Basats en la informació i el control. Basats en el valor .Sense alternatives o zero opcions.
Expectatives i percepcions dels clients.
Fiabilitat. Capacitat de resposta.
Professionalitat. Accessibilitat. Cortesia. Comunicació.
Aportacions de la fidelització.
Aconseguir la fidelització.
Aspectes a analitzar.
Punts sobre els quals actuar.
Tenir clients lleials .
Satisfacció del client .
Sistemes per conèixer la satisfacció del client.
Queixes i reclamacions.
Oportunitat o amenaça: una queixa és un regal

3. Una estratègia de diferenciació.
Proveïdors de solucions.
Estratègia de diferenciació .
Avantatges i inconvenients de l’estratègia de diferenciació.
Possibles formes de diferenciació. Sobre la base d’innovació. Sobre la base de qualitat. Sobre la base de la capacitat de reacció. Sobre la base de la diversificació.
Els serveis com a eina per aconseguir la diferenciació

4. Sistemes de fidelització.
El compromís mutu de fidelitat (Fideliting).
Sistemes de fidelització: Targetes de fidelització, Cupons descompte, Club de clients, Diners virtuals, Regals.
Venda creuada (cross selling)
Revista de consumidor
Call centers
Comunicacions personalitzades.
Descomptes .
El programa de fidelització
Disseny del programa de fidelització
Com dissenyar un programa de fidelització d’èxit

5. Fidelització online.
Introducció.
Conceptes de la fidelització en línia.
Fidelizar clients a Internet.
Contribucions d’Internet al Màrqueting relacional
Estratègies
Peculiaritats dels programes de fidelització a Internet
Avantatges de la fidelització en línia
El CRM i la lleialtat. Claus del CRM
Aportacions del CRM Internet i el CRM
Diferències entre DBM i CRM

6. Màrqueting one to one
Introducció
Màrqueting one to one
Principis del Màrqueting one-to-one
Avantatges del Màrqueting one to one
Utilització del Màrqueting one to one
Màrqueting emocional
Del màrqueting relacional al màrqueting emocional
Concepte de màrqueting emocional. Les emocions. El poder de les emocions. El que desitgen els clients

7. Concepte de base de dades
Tipus de bases de dades
Formes d’adquisició d’una base de dades
Segmentació en la base de dades. Segmentació per valor
Conèixer als clients
Investigar per assegurar-se una bona base de dades
La base de dades ideal. La base de dades de la pròpia empresa
Conservar eficàcia

8. La comunicació com a eina de fidelització
Concepte de comunicació
Com millorar la comunicació amb els clients