Informació

TipusSubvencionats pel Consorci de la Formació Continua de Catalunya
Data d’inici 22-05-2018
Data de fi 21-06-2018
HorariDimarts i dijous, de 19:00 a 22:00 h
Durada30 hores
PreuSubvencionat
Preinscripció

Xarxes socials

Nom*

Cognom*

Correu electrònic*

Telèfon*

Adreça

Notes Addicionals

Quantitat

Preu Total

Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.

En compliment del que estableix la Llei Orgánica 15/1999, de 13 de Desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal I la LSSICE 34/2002, d’11 de Juliol, de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, li informem que les seves dades formen part d’un fitxer automatitzat de titularitat de “EGE” ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix li informem que vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició a carretera Santa Coloma nº 115, 17005 GIRONA, o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.es

avís
carregant

Descripció

Programa

Descripció

logo_consorci 2_Ministerio

Modalitat:

– Curs Presencial

Objectius:

– Conèixer la història de les xarxes socials des del seu inici fins a l’actualitat
– Comprendre la tipologia de xarxes socials
– Aprendre com compartir continguts a la xarxa i el paper de la gestió de la reputació

 
 Destinataris:

Curs dirigit a persones en actiu, treballadores d’empreses i/o autònomes i també a persones desocupades. El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu, si queden places lliures, es destinaran a persones desocupades.
Curs totalment subvencionat

Inscripció:

Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)
– Annex I, emplenat i signat en color blau Annex I

Titulació:

Els alumnes que hagin completat el curs amb aprofitament del mateix, rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Professor:
Xavier Romo Ros

Diplomat en Ciències Empresarials
Postgrau de Màrqueting per la UOC
Formador especialitzat en:
– Màrqueting on-line
– Posicionament web
– Les Xarxes Socials a l’empresa
– Reputació on-line
– Google Adwords
– Google Analytics
– Google Apps
Certificació individual de Google
Experiència com a formador en diverses empreses, Ajuntaments i Cambres de Comerç

Programa

logo_consorci 2_Ministerio

Continguts
  1. Història de les xarxes socials, evolució i situació actual
  2. Tipologia de xarxes socials
    2.1 Planificar estratègia a les xarxes socials
    2.2 Estratègia a Facebook
    2.3 Estratègia a Twitter
    2.4 Estratègia a Linkedin
    2.5 Estratègia a Google+
    2.6 Estratègia a Pinterest
    2.7 Estratègia a Instagram
    2.8 Anàlisis a les xarxes socials
  1. Compartir coneixements i continguts a la xarxa
    3.1 Com gestionar els continguts a cada xarxa
  1. Seguretat i imatge a les xarxes socials