Informació

TipusConsorci per a la formació continua de Catalunya
Data d’inici 24-09-2019
Data de fi 24-10-2019
HorariDimarts i dijous, de 18:30 a 21:30h
Durada30 hores
PreuSubvencionat
Preinscripció

Xarxes socials

Nom*

Cognom*

Correu electrònic*

Telèfon*

Adreça

Notes Addicionals

Quantitat

Preu Total

Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.

En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades RGPD, li informem que les seves dades formaràn part d’un fitxer automatitzat de titularitat de “EGE” ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix li informem que vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició a carretera Santa Coloma nº 115, 17005 GIRONA, o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.es

He llegit i accepto els termes i condicions de la política de privacitat*.

Confirmo que sóc major de 16 anys*.

avís
carregant

Descripció

Programa

Descripció

logo_consorci 2_Ministerio

Modalitat:

– Curs Presencial

Objectius:

– Conèixer la història de les xarxes socials des del seu inici fins a l’actualitat
– Comprendre la tipologia de xarxes socials
– Aprendre com compartir continguts a la xarxa i el paper de la gestió de la reputació

 

 Destinataris:

Curs dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones desocupades. El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones desocupades.
Curs totalment subvencionat

Inscripció:

Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)
– Annex, emplenat i signat en color blau Annex
Per poder ser admès al curs caldrà presentar PRESENCIALMENT a l’Escola els documents requerits com a màxim 7 dies abans de la data d’inici del curs

Titulació:

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Programa

logo_consorci 2_Ministerio

Continguts

  1. Història de les xarxes socials, evolució i situació actual
  2. Tipologia de xarxes socials
    2.1 Planificar estratègia a les xarxes socials
    2.2 Estratègia a Facebook
    2.3 Estratègia a Twitter
    2.4 Estratègia a Linkedin
    2.5 Estratègia a Google+
    2.6 Estratègia a Pinterest
    2.7 Estratègia a Instagram
    2.8 Anàlisis a les xarxes socials
  1. Compartir coneixements i continguts a la xarxa
    3.1 Com gestionar els continguts a cada xarxa
  1. Seguretat i imatge a les xarxes socials