Informació

TipusConsorci per a la formació continua de Catalunya
Data d’inici 11-02-2019
Data de fi 22-03-2019
Durada30 hores
PreuSubvencionat
Preinscripció

Programació neurolingüística online

Nom*

Cognom*

Correu electrònic*

Telèfon*

Adreça

Notes Addicionals

Quantitat

Preu Total

Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.

En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades RGPD, li informem que les seves dades formaràn part d’un fitxer automatitzat de titularitat de “EGE” ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix li informem que vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició a carretera Santa Coloma nº 115, 17005 GIRONA, o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.es

He llegit i accepto els termes i condicions de la política de privacitat*.

Confirmo que sóc major de 16 anys*.

avís
carregant

Descripció

Programa

Descripció

logo_consorci 2_Ministerio

 Modalitat:

– Curs online

Objectius:

-Aprendre a gestionar recursos davant dificultats relacionals i situacionals.
– Treballar amb eines de PNL per incrementar la comunicació, la relació d’ajuda, la creativitat i l’excel·lència personal i professional
(disseny d’objectius-metes)
 

Destinataris:

Curs dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones desocupades. El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones desocupades.
Curs totalment subvencionat

Inscripció:

Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)
– Annex I, emplenat i signat en color blau Annex I

Titulació:

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Programa

logo_consorci 2_Ministerio

 Continguts

1. Que és PNL?
1.1 Pressupostos bàsics de la PNL
1.2 Què és el mapa?
1.3 Disseny i consecució d’objectius
1.4 Calibratge i agudesa sensorial
1.5 Experiència sensorial versus al·lucinació (afirmacions i interpretacions)
1.6 Nivells de competència en l’aprenentatge
1.7 Comunicació verbal, no verbal i metafòrica
1.8 Submodalitats pel canvi
2. Sobre comunicació
2.1. La comunicació humana
2.2 Construccions lingüístiques. Meta-model.
2.3 Sincronia i rappot
2.4. Acompanyament verbal i no verbal
2.5 Coherència – incoherència
2.6 .La reformulació
2.7 Triple posició perceptiva
2.8 Sistemes representacions
3.Sobre la relació d’ajut 3.1 Triple posició perceptiva
3.2 Polaritats. Exercici per integrar contradiccions.
3.3 La comunicació en la relació d ajuda moderna
3.4 Abordatge de conflictes interpersonals.
4 . Sobre excel·lència personal
4.1 Jerarquia de valors
4.2 Condicions de bona formulació i realització d’objectius
4.3 Nivells neurològics
4.4 Estratègia de creativitat
4.5 Ecologia de vida