Informació

TipusConsorci per a la formació continua de Catalunya
Data d’inici 21-10-2019
Data de fi 4-12-2019
HorariDilluns i dimecres, de 18:30 a 21:35h
Durada40 hores
PreuCurs subvencionat
Preinscripció

Promoció i negoci a través de les xarxes socials

Nom*

Cognom*

Correu electrònic*

Telèfon*

Adreça

Notes Addicionals

Quantitat

Preu Total

Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.

En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades RGPD, li informem que les seves dades formaràn part d’un fitxer automatitzat de titularitat de “EGE” ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix li informem que vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició a carretera Santa Coloma nº 115, 17005 GIRONA, o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.es

He llegit i accepto els termes i condicions de la política de privacitat*.

Confirmo que sóc major de 16 anys*.

avís
carregant

Descripció

Programa

Descripció

logo_consorci 2_Ministerio

Modalitat:

– Curs Presencial

Objectius:

– Identificar les principals xarxes socials en les empreses.
– Identificar els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d’internet.
– Reconèixer la importància de crear una marca personal que possibiliti i fomenti les relacions socials entre empreses.
– Identificar els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.
– Compendre les transformacions generades per les noves tecnologies en l’àmbit empresarial.
– Conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting on-line i adaptar-les al nostre model de negoci.

Destinataris:

Curs dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones desocupades. El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones desocupades.
Curs totalment subvencionat

Inscripció:

Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)
– Annex, emplenat i signat en color blau Annex
Per poder ser admès al curs caldrà presentar PRESENCIALMENT a l’Escola els documents requerits com a màxim 7 dies abans de la data d’inici del curs

Titulació:

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Programa

logo_consorci 2_Ministerio

Continguts

Branding: Imatge de marca VS imatge personal
1.1 La identitat visual corporativa
1.2 definició, característiques i tipologies
1.3 Elements bàsics de la marca

El màrqueting digital
2.1 El Pla de Màrqueting Digital
2.2 Definició d’objectius. SMART Goals
2.3 Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity
2.4 Tècniques de Màrqueting Digital
2.4.1. SEO i SEM
2.4.2. Mail Màrqueting
2.4.3. Analítica Web
2.4.4. Xarxes Socials

Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials
3.1 Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:
3.1.1. La visualització de l’empresa
3.1.2. La generació d’oportunitats de negoci
3.1.3. El foment de la participació de l’empresari
3.1.4. L’augment de la competitivitat empresarial
3.2 Determinació de l’estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:
3.2.1. Servei de missatgeria instantània
3.2.2. Telefonia per Internet
3.2.3. Xarxes socials: digitals i professionals.
3.2.4. Weblogs, blogs o bitàcoles.
3.2.5. Xarxes socials per a empreses.
3.2.6. Comunitats de marca