Informació

TipusConsorci per a la formació continua de Catalunya
Data d’inici 25-09-2019
Data de fi 31-10-2019
HorariDilluns i dimecres, de 18:30 a 21:30h
Durada30 hores
PreuCurs subvencionat
Preinscripció

Neuromàrqueting

Nom*

Cognom*

Correu electrònic*

Telèfon*

Adreça

Notes Addicionals

Quantitat

Preu Total

Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.

En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades RGPD, li informem que les seves dades formaràn part d’un fitxer automatitzat de titularitat de “EGE” ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix li informem que vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició a carretera Santa Coloma nº 115, 17005 GIRONA, o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.es

He llegit i accepto els termes i condicions de la política de privacitat*.

Confirmo que sóc major de 16 anys*.

avís
carregant

Descripció

Programa

Descripció

logo_consorci 2_Ministerio

Modalitat:

– Curs Presencial

Objectius:

– Augmentar la capacitat dels alumnes d’influir en els clients i establir relacions emocionals amb els mateixos per tal d’augmentar les vendes i les estratègies col·laboratives.
-Conèixer com funciona el cervell davant de les decisions de compra.
-Conèixer les estructures cerebrals implicades en les decisions de compra i en el procés de col·laboració professional.
-Identificar els estímuls que cal aportar al client per sorprendre’l.

Destinataris:

Curs dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones desocupades. El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones desocupades.
Curs totalment subvencionat

Inscripció:

Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)
– Annex, emplenat i signat en color blau Annex
Per poder ser admès al curs caldrà presentar PRESENCIALMENT a l’Escola els documents requerits com a màxim 7 dies abans de la data d’inici del curs

Titulació:

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Programa

logo_consorci 2_Ministerio

Continguts

Introducció al neuromàrqueting
1.1. Inicis i historia del neuromàrqueting
1.2. Eines d’estudi del neuromàrqueting (eye tracking, electroencefalogrames,, ressonàncies magnètiques…)

El cervell comprador
2.1. La tríada cerebral
2.2. Neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors
2.3. Els sentits del cervell (atenció, percepció, audició, gust, atenció musical, memòria i aprenentatge)
2.4. Els tres passos del neuromàrqueting: Pain, claim i gain
2.5. Impactar al cervell primitiu
2.5.1. Captar l’atenció i sorprendre
2.5.2. Construir un bon discurs
2.5.3. Dissenyar i explicar històries
2.5.4. Dissenyar i explicar metàfores
2.5.5. Impactar en els Canals perceptius (visuals, auditius, cinestèsics…)
2.5.6. Rebatre objeccions

Anàlisi del client
3.1. Història del client
3.2. Rols dels compradors
3.3. Necessitats dels compradors
3.4. Mapa de necessitats dels compradors
3.5. Segmentació dels clients

Pràctica del neuromàrqueting
4.1. A les presentacions orals
4.2. A les presentacions i comunicació escrita
4.3. Als Canals digitals
4.4. A les entrevistes de feina
4.5. Als punts de venda