Informació

TipusTreballadors i autònoms
Data d’inici 27-04-2020
Data de fi 10-06-2020
HorariDilluns i dimecres, de 18:30 a 21:30h
Durada40 hores
PreuCurs subvencionat
Preinscripció

Tècniques de venda i formació de venedors

Nom*

Cognom*

Correu electrònic*

Telèfon*

Adreça

Notes Addicionals

Quantitat

Preu Total

Els camps marcats amb asterisc són obligatoris.

En compliment del que estableix la Llei de Protecció de Dades RGPD, li informem que les seves dades formaràn part d’un fitxer automatitzat de titularitat de “EGE” ESCOLA DE GESTIÓ EMPRESARIAL, S.A. Així mateix li informem que vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició a carretera Santa Coloma nº 115, 17005 GIRONA, o bé mitjançant el correu electrònic escola@ege.es

He llegit i accepto els termes i condicions de la política de privacitat*.

Confirmo que sóc major de 16 anys*.

avís
carregant

Descripció

Programa

Descripció

logo_consorci  NOUministerio+sepe

Modalitat:

– Curs presencial

Objectius:

– Adquirir coneixements sobre el procés comunicatiu en una situació de venda i l’argumentació que cal fer
– Aprendre a detectar indicis de compra i tècniques per presentar el preu i tancar la venda

 

Destinataris:

Curs dirigit a persones en actiu, treballadors/es d’empreses i/o autònoms/es i també a persones desocupades. El col·lectiu prioritari són les persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones desocupades.
Curs totalment subvencionat

Aquest curs no el pot realitzar el personal de l’administració pública, segons normativa de la convocatòria, per la qual el personal al servei de les administracions públiques només pot participar en les accions formatives transversals previstes a la base 11 de l’annex 1 de l’ ORDRE TSF/223/2016, de 23 d’agost.

Inscripció:

Documentació necessària per realitzar la inscripció:
– Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
– Fotocòpia de l’última nòmina o rebut d’autònoms (document Dardo en cas de persones desocupades)
– Annex, emplenat i signat en color blau
Per poder ser admès al curs caldrà presentar PRESENCIALMENT a l’Escola els documents requerits com a màxim 7 dies abans de la data d’inici del curs

Titulació:

Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya

Programa

logo_consorci   NOUministerio+sepe

Continguts

1. La presentació
1.1. Determinar els elements que intervenen en una presentació
1.2. Analitzar la c.n.v. i la seva importància en la presentació i en el procés global de la venda
1.3. Analitzar cada un d’aquests elements en les àrees
1.4. Coneixements necessaris
1.5. Destreses implicades
1.6. Comportament òptim
2. – L’anàlisi de necessitats
2.1. Respondre la pregunta: per què compra el client?
2.2. Analitzar l’empatia com a tècnica bàsica per aconseguir conèixer les necessitats del client
2.3. Aprendre a realitzar les preguntes adequades per extreure el màxim d’informació
2.4. Analitzar i desenvolupar el procés d’escolta activa
2.5. Determinar el tipus de client i l’estratègia per abordar-lo
3. – L’argumentació
3.1.Analitzar i desenvolupar el procés de la comunicació intencional
3.2. Determinar diferents tipus d’arguments
3.3. Establir les fases que componen l’elaboració i exposició de l’argument
3.4. Analitzar els requisits necessaris per elaborar i desenvolupar arguments
3.5. Aprendre tècniques de comunicació persuasiva que facilitin la fluïdesa del pensament i el control de la improvisació
3.6. Pràctiques
4. – El tractament de les objeccions
4.1. Analitzar i estudiar els diferents tipus d’objeccions
4.2. Elaborar estratègies per fer front a cada tipus d’objecció
4.3. Determinar els requisits necessaris per detectar i abordar eficaçment les objeccions
4.4. Pràctiques
5. – Tècniques de presentació del preu
5.1. Establir elements implicats en la conclusió o tancament de la venda
5.2. Aprendre a detectar, analitzar i valorar els indicis de compra
5.3. Treballar diferents tècniques per presentar el preu
6. – Tècniques de tancament
6.1. Analitzar els requisits necessaris realitzar un tancament de venda amb èxit
6.2. Treballar diferents tècniques de tancament
6.3. Pràctiques