5 abr. 2020

Coses que pots fer durant les teves vacances a casa

Aquests dies de vacances, encara hem de quedar-nos a casa per protegir-nos a nosaltres i als demés del Covid-19, el virus que està afectant a tot el món.

A continuació, et facilitem un llistat de propostes perquè puguis distreure’t i aprofitar aquest temps de relax que, si ho penses bé, sovint voldries tenir:

– Aprèn a cuinar els teus plats i begudes favorites. Tot i que les receptes de l’àvia són les millors, per la xarxa circulen infinitat de vídeos i explicacions sobre com elaborar-ho pràcticament tot.
– Crea jocs de sobretaula. N’hi ha que només necessites paper i bolígraf, o fins i tot ni això
– Truca els teus amics. Veure als teus amics a través d’una pantalla no és com tenir-los a l’altre costat de la taula però un vermut online pot ser divertit.
– Llegeix més enllà de la pantalla. Segur que tens llibres oblidats que et vas comprar o et van regalar amb molta il·lusió.
– Descobreix nous documentals i pel·lícules per veure. Són moltes les plataformes de televisió que, a causa de la situació actual, han facilitat material gratuït o a preus especials.
– Gaudeix d’un bany llarg, tanca els ulls i intenta gaudir com si estiguessis en un spa. De vegades, funciona!
– La meditació et pot anar molt bé per no perdre el nord i concentrar-te en el que és realment important per a tu. A internet hi ha molts tutorials aptes per a tots els nivells.
– Si tens jardí i creus que necessita una mica de manteniment, és el millor moment per sortir a arreglar-lo.
– Aprofita per fer una neteja exhaustiva i llençar tot allò que sobra i roba espai innecessari a la casa. A tots ens agrada viure en una casa neta i ordenada.
– Si ets dels que està apuntat a gimnàs i no hi va per falta de temps, ara no hi ha excusa per fer-ho a casa. A internet hi ha milers de vídeos d’entrenadors personals i sessions online que et poden anar molt bé.
– Apunta’t a videoconferències i classes magistrals en línia. Són moltes les persones i professionals que, aquests dies, n’estan organitzant cada dia i de temes molt diversos. Dona un cop d’ull a Instagram i a altres xarxes socials per a descobrir quines t’interessen més.
– T’agradaria parlar idiomes no? Aprofita per apuntar-te a algun curs online d’aquest idioma que tant t’agradaria aprendre.
– Si la teva nevera o congelador guarda coses des de fa massa temps, igual és el moment per consumir-les llençar-les si estan caducades.
– Has provat de gaudir escoltar la ràdio sense fer res més? Funciona!
– Hi ha museus, com ara l’Hermitage o el MoMA, que ofereixen classes en línia o la possibilitat de fer una visita virtual des de casa. No te’ls perdis!

Per acabar, et convidem a difondre el talent que portes dins. Crea o inventa una cançó, un poema, una coreografia, un dibuix, una beguda, un drap o el que sigui!