Notícies

Recull de novetats i articles
13 jul. 2018

Consells per a descansar i dormir millor

Les altes temperatures i els canvis de rutina són alguns dels principals factors que ens dificulten el descans.

Igual que alimentar-se bé i estar físicament actiu, descansar i dormir bé és fonamental per al teu benestar. A continuació et proposem alguns consells:

Intenta aixecar-te i anar a dormir sempre a la mateixa hora. Entrenar el nostre cos pel son farà que ens adormim més ràpidament i ens despertem més frescos.

Evita la cafeïna, l’alcohol i la nicotina. Els seus efectes estimulants poden trigar fins i tot més de 8 hores a dissipar-se.

Caminar i fer exercici uns 30 minuts diaris afavorirà que el teu cos s’acostumi a descansar i dormir millor.

La música relaxant et pot ajudar a desconnectar del soroll i a tranquil·litzar-te en qualsevol moment del dia.

Assegura’t que el lloc on descanses, desconnectes o dorms és tranquil i sense sorolls. És important que estigui ordenat i relativament fosc i fresc.

Evita els dispositius com el mòbil o la televisió a la teva zona de descans.

Un bany abans d’adormir-te et pot relaxar i facilitar la conciliació del son. L’aigua calenta ajuda a relaxar les articulacions i als destensar els músculs.