21 jul. 2017

7 formes de gaudir i viure el present

Alguna vegada has pensat quants dies sencers realment gaudeixes? Creus que avui és només un dia més?

Amb la rutina, moltes vegades, els dies es tornen automàtics.

La nostra ment gasta al voltant del 70% del seu temps “vivint” records i creant moments perfectes; i és només el 30% del nostre temps el que ho fem vivint el present.

Avui et proposem diversos consells:

– Encara que tinguis objectius i il·lusions, no esperis a assolir-ho per ser feliç. Gaudeix durant el procés. La felicitat no és una meta, és tot el recorregut!

– Posa atenció al present, gaudeix-lo i viu-lo conscientment. És teu!

– Quan notis que la teva ment està divagant, accepta-ho sense jutjar-te i torna a concentrar-te de nou en el present.

– Pensa amb els cinc sentits. Posa atenció a les olors que perceps, als colors que veus, als sons que escoltes…

– Canvia la teva rutina. Un petit canvi a una de les teves rutines et podria ajudar a prendre més consciència de tot allò que t’envolta.

– Mira als ulls de les persones, escolta-les i deixa’t portar per la teva intuïció. Cada persona és única i cada moment que passis amb ella és irrepetible!

– Aprèn a meditar. La meditació és una bona manera d’entrenar el teu cervell per viure el present.