29 maig 2016

4 funcions de Spotify que podrien semblar amagades

Spotify, l’aplicació més utilitzada per a reproduir música vía streaming, ofereix un enorme ventall de música per escoltar i diverses opcions que potser desconeixes.

A continuació et facilitem 4 funcions molt útils que podrien semblar amagades.

• Escolta aquella cançó que has descobert al Shazam

Després de fer un Shazam, s’obra una finestra amb la fitxa de la cançó detectada. Toca el botó Menú i selecciona l’opció “afegir a la llista Spotify”.

• Utilitza Spotify sense descarregar l’aplicació

Accedeix a play.spotify.com en qualsevol navegador web i introdueix el teu nom d’usuari i contrasenya.

En aquest cas, algunes funcions queden més limitades que si utilitzes l’aplicació.

• Sincronitza l’aplicació del mòbil amb la de l’ordinador

spotifyconnect

La opció de Spotify Connect és una funció que et permet saltar de dispositiu a dispositiu sense fer res. Aquesta opció s’activa sola quan l’aplicació detecta que dos o més dispositius estan connectats a la mateixa xarxa.

A més, aquesta funció permet fer servir el dispositiu mòbil com a comandament a distància, és a dir per controlar l’ordinador remotament.

• Utilitza la recerca avançada per ser més precís

L’aplicació et permet afinar més en la recerca de música i trobar just el que vols. Per això utilitza i escriu els comandaments següents:

Per trobar un artista: “artist:coldplay”

Per a trobar una cançó: “track:fix you”

Per a trobar un àlbum: “album:x&y”

Per a buscar per anys: “year:2005”